Reklama Google Ads oferuje duże możliwości firmom, które chcą zwiększyć swoją widoczność w Internecie. Ogromna baza informacji na temat użytkowników usług Google umożliwia reklamodawcy dotarcie do każdej, nawet najbardziej zróżnicowanej grupy docelowej. Reklamowanie odbywa się w wyszukiwarce, na innych stronach internetowych, w aplikacjach i na platformach należących do internetowego giganta – m.in. Mapy Google I YouTube.
Zwiększanie widoczności za pomocą Google Ads to ważny element pozycjonowania, które stało się już obowiązkiem firmy istniejącej w Internecie. Łącząc optymalizację witryny (SEO) z reklamą w Internecie i marketingiem w wyszukiwarkach (SEM), zyskujesz ugruntowaną pozycję w wyszukiwarce. Reklama Google to także działania wizerunkowe, określanie swojego statusu w branży, a także budowanie opinii. Firma, która pojawia się jako pierwsza w wynikach wyszukiwania po wpisaniu określonej frazy, również jako reklama, zyskuje w oczach użytkowników.
Reklama Google Ads dedykowana jest firmom z każdej branży. Intuicyjny i zautomatyzowany system reklamowania, przystosowany jest do potrzeb zarówno małej, jak i średniej i dużej firmy. Dzięki opcjom określania celu, budżetu i grupy docelowej, reklamodawca ma możliwość tworzenia zróżnicowanych kampanii reklamowych. Dodatkowym atutem jest szeroki wybór formatów reklam graficznych, tekstowych i wideo, dopasowanych do każdego typu urządzeń.
Google Ads to nie tylko serwis reklamowy, ale i baza wiedzy na temat obecnych i potencjalnych klientów, tendencji reklamowych, skuteczności działań marketingowych, zachowaniach konkurencji i wielu innych. Platforma, która gromadzi potężną ilość informacji, oferuje dostęp do różnego typu statystyk i analiz. Śledzenie ich stanowi ważny element prowadzenia kampani w Google Ads i przydaje się w kreowaniu długofalowej strategii marketingowej.