Prowadzisz firmę, która oferuje wirtualne biura? Chcesz skupić się na promocji swoich usług, ale nie wiesz, od czego zacząć? Bardzo dobrze, że trafiłeś na ten artykuł. Znajdziesz w nim kilka przydatnych wskazówek, jak podejść do zareklamowania swojego biznesu. Dzięki odpowiednim działaniom zwrócisz uwagę na swoją firmę i znajdziesz osoby, dla których wirtualne biuro to najlepsze rozwiązanie.
Strona internetowa i jej widoczność w wyszukiwarce
Nie da się ukryć, że coraz więcej osób w poszukiwaniu określonych usług korzysta z internetu. Dlatego posiadanie strony internetowej jest wręcz konieczne. Jednak sama witryna internetowa to za mało. Potrzebujesz też działań, które zapewnią Ci widoczność w wynikach Google. Wpisując zapytanie do wyszukiwarki, dostajesz listing odpowiedzi. Kolejność proponowanych stron nie jest przypadkowa. Te serwisy, które są dobrze zoptymalizowane, pojawiają się wyżej. Jeżeli chcesz, aby strona Twojej firmy oferująca wirtualne biuro również znalazła się w czołówce, powinieneś zdecydować się na pozycjonowanie. W tym celu powinieneś rozpocząć współpracę ze sprawdzoną agencją SEO. Jej specjaliści zadbają o dobre pozycje Twojej firmy.
Obecność na targach i konferencjach
W ciągu roku nie brakuje wydarzeń, na których pojawiają się Twoi potencjalni klienci. Wirtualny adres to usługa, z której najczęściej korzystają freelancerzy, start-upy i początkujące firmy poszukujące prestiżowego adresu. Konferencje, warsztaty i kursy związane z prowadzeniem biznesu oraz targi, na których wystawiają się przedstawiciele różnych branż – właśnie tutaj znajdziesz osoby, które mogą być zainteresowane ofertą wirtualnego biura. Zaplanuj swój kalendarz tak, aby móc wziąć udział w tego rodzaju wydarzeniach i pokazać, co masz do zaoferowania. Bezpośrednia rozmowa z osobami, które szukają wirtualnej siedziby, to dobry sposób, aby bardziej szczegółowo opowiedzieć o tym, dlaczego Twoja oferta jest lepsza od innych.
Aktywność w mediach społecznościowych
Kolejnym źródłem komunikacji z klientami są media społecznościowe. Utworzenie strony firmowej np. na Facebooku to dobry wstęp, który warto urozmaicić również kampaniami reklamowymi w mediach społecznościowych. W tym celu możesz skorzystać z platformy reklamowej FacebookAds, która pozwala na kierowanie komunikatów do określonej grupy docelowej. Obecność w mediach społecznościowych będzie miała pozytywny wpływ na wizerunek Twojej firmy i jej rozpoznawalność.
Polecenie biura przez aktualnych klientów
Najbardziej pożądaną formą reklamy, która nic nie kosztuje, a jest wyrazem zadowolenia z Twoich usług, jest polecenie. Jeżeli dbasz o wysoką jakość swojej oferty i relacje z klientami, którzy już z Tobą współpracują, wtedy możesz liczyć na to, że przekażą informację o wirtualnym biurze swoim znajomym. Aktualnych klientów do polecenia wirtualnego biura zachęcisz też, proponując im dodatkowe rabaty za każdą osobę i firmę, które zdecyduje się podpisać umowę. Bez promocji i zaangażowania trudno będzie Ci przebić się przez konkurencję, której też zależy na przyciągnięciu klientów.