• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Reklamy Google Ads

  • Oferta
  • Blog
  • O nas
  • Kontakt
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

Jak zareklamować sklep sprzedający podkładki filcowe?

Październik 2, 2020 by admin

Postanowiłaś pasję zamienić w biznes? Od dłuższego czasu tworzysz filcowe dekoracje, ale chciałabyś, aby dotarły one dalej niż tylko do rodziny i znajomych? Czas podnieść sobie poprzeczkę i zacząć sprzedawać filcowe podkładki większemu gronu klientów. Jeżeli nie wiesz, od czego zacząć, to przeczytaj poniższe wskazówki.  

Dobrze przemyślana strona internetowa

Internet stwarza wielkie możliwości sprzedaży i promocji rękodzieła. Właśnie dlatego potrzebujesz strony internetowej. To będzie Twoje okno na klientów. To na niej pokażesz produkty, przedstawisz swoją firmę i opowiesz o filcowej pasji. Warto dokładnie przemyśleć układ strony internetowej i zaplanować co się na niej znajdzie. Powinnaś uwzględnić również to, jak Twój sklep będzie wyglądał w przyszłości i jakie funkcjonalności będą mu potrzebne. Gdy zaplanujesz to wszystko już na samym początku, późniejsze wprowadzanie zmian na stronie nie będzie skomplikowane.

Media społecznościowe i kontakt z klientami

Dla osób zajmujących się rękodziełem portale takie jak Facebook czy Instagram to bardzo ważny kanał komunikacji. Promując swoje podkładki z filcu w ten sposób, musisz zadbać o wysoką jakość zdjęć swoich produktów i przygotować wpisy, które zaciekawią i przyciągną uwagę. Wielką zaletą mediów społecznościowych jest to, że użytkownicy portali reagują na Twoją promocję, wysyłając wiadomości i pozostawiając komentarze pod wpisami. Dzięki temu możesz dowiedzieć się, jak klienci oceniają Twoje dekoracje filcowe i która podkładka filcowa zbiera największe zainteresowanie.   

Widoczność w internecie, czyli skuteczne pozycjonowanie

Wielu klientów, gdy poszukuje produktów z zamiarem zakupu, korzysta z wyszukiwarki Google. Jeżeli chcesz, aby Twój sklep pojawiał się wysoko w wynikach wyszukiwania popularnej wyszukiwarki, musisz zadbać o skuteczne pozycjonowanie swojej strony. To zadanie najlepiej powierzyć specjaliście SEO, który zaplanuje odpowiednie działania. Warto jednak wiedzieć, że pozycjonowanie to proces, a na jego efekty trzeba poczekać. Upłynie trochę czasu, zanim Twoja strona zajmie wysokie pozycje w Google.    

Warsztaty z miłośnikami filcu

Jeżeli lubisz kontakt z ludźmi i masz ochotę dzielić się swoją wiedzą o filcu, możesz zorganizować warsztaty w swojej pracowni. To będzie okazja do tego, aby spotkać się z osobami, które są na początku drogi związanej z rękodziełem. Dasz się poznać jako osoba z pasją i ekspertka, a uczestnicy pod Twoim okiem będą mogli przygotować np. podkładki filcowe pod talerze, podkładki filcowe pod kubek i inne ciekawe dekoracje. Zyska na tym wizerunek Twojego sklepu.  

Filed Under: Reklamy Google Ads

Primary Sidebar

Szukaj

Najnowsze wpisy na blogu

  • Jaka jest przewaga Google Ads nad innymi formami reklamy?
  • Zarządzanie projektem – co to jest?
  • Jak reklamować firmę oferującą wirtualne biuro?
  • Jak zareklamować sklep sprzedający podkładki filcowe?
  • Jak skutecznie promować się w internecie?

Footer

    Dane Firmy
  • Agencja SEO SEM
    Strategiczni.pl Sp. z o.o.
    Pl. Solny 15
    Wrocław

  • NIP: 8971837029
    REGON: 36679319
    KRS: 0000668383

Strategiczni.pl

Strategiczni.pl specjalizujemy się w SEM, SEO oraz Facebook Ads. Posiadamy szeroką gammą umiejętności, współpracujemy zarówno z klientami lokalnymi, jaki i międzynarodowymi. Działamy na różnych obszarach, a swoją wiedzę nieustannie poszerzamy i szlifujemy.

Kontakt
[email protected]strategiczni.pl​

+48 577 803 503

Nawigacja

  • Strona główna
  • Napisz do nas
  • Zadzwoń do nas
  • Znajdź nas na mapie

© 2020 Strategiczni.pl