• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Reklamy Google Ads

  • Oferta
  • Blog
  • O nas
  • Kontakt
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

Kiedy Google Adwords zmieniło się w Google Ads?

Październik 11, 2019 by admin

System reklamowy Google Ads (poprzednio Google Adwords) umożliwia firmom prowadzenie działań promocyjnych w Internecie, takich jak wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania Google i na stronach partnerskich. Działający od 2000 roku system okazał się strzałem w dziesiątkę – z roku na rok przybywało coraz więcej reklamodawców, którzy chcieli promować swoje usługi w sieci. Aby umożliwić reklamowanie firmom różnej wielkości, w tym małym i średnim przedsiębiorstwom, Google zaczęło doskonalić system Google Adwords. Zmiany polegały głównie na uproszczeniu, zautomatyzowaniu i usprawnieniu funkcji Google Adwords, aby mógł korzystać z niej nawet początkujący reklamodawca. Proste rozwiązania, domyślne ustawienia i ujednolicone narzędzia wymagały bardziej intuicyjnej grafiki i nowego rozmieszczenia funkcji. Uproszczono nie tylko zawartość i działanie systemu reklamowego Google, ale i samą nazwę. Nowa została skrócona do Google Ads i zaczęła funkcjonować od 24 lipca 2018 roku.

Zmiana Google Adwords na Google Ads wynikała nie tylko z potrzeby uproszczenia serwisu i dostosowania go do firm o różnej wielkości czy stopnia zaawansowania w reklamowaniu. Powodem był także sam rozwój reklamy w Internecie, która na przestrzeni lat przeszła z prostych komunikatów w złożone kreacje. Google, jako jedna z najpotężniejszych wyszukiwarek, musiała utrzymać ugruntowaną pozycję, dlatego oprócz zmian, wprowadziła nowe elementy i opcje reklamowania. 

  • Zróżnicowane formaty reklam pozwalają na promowanie usług na wielu platformach. Reklamy produktowe dla sklepów internetowych wyświetlane wyszukiwarce, banery displayowe na innych witrynach, rozwijane reklamy tekstowe w Gmailu czy reklamy wideo na YouTubie to tylko niektóre z nich.
  • Zautomatyzowane zarządzanie kampanią, które polega na przydzielaniu stawki do różnych kampanii przez algorytm Google Ads. Rozwiązania dążące do poprawy ROI są wygodne, zwłaszcza przy prowadzeniu równolegle wielu kampanii.
  • Opcja remarketingu, który umożliwia dotarcie do klientów, którzy odwiedzili daną witrynę lub właśnie szukają określonego produktu na innych stronach. Google Ads ułatwia firmom dotarcie do klientów i pozwala na śledzenie działań konkurencji.
  • Połączenie Google Marketing Platform z Google Ads, które ułatwia zarządzanie kampaniami, wyświetlanie wszystkich kont w jednym miejscu, porównywaniu skuteczności prowadzonych działań reklamowych i wiele więcej.
  • Możliwość zarządzania wieloma kontami Google Ads z poziomu narzędzia Google Ads Manager. Rozwiązanie dedykowane jest przede wszystkim dużym reklamodawcom, którzy posiadają kilka kont.

Google Ads nieustannie się doskonali, udostępnia nowe funkcje i automatyzuje dotychczasowe rozwiązania. Wszystko po to, aby ułatwić reklamowanie wszystkim obecnym w Internecie firmom. Niezależnie od branży czy wielkości przedsiębiorstwa, w Google Ads każdy może promować swoje produkty i usługi w różnym celu, za dowolną kwotę i w wybranym czasie. Chociaż zmiana Google Adwords w Google Ads usprawniła wiele elementów, nie dla wszystkich obsługa serwisu jest tak intuicyjna, jak chciałoby Google. Reklamowanie w Google Ads wymaga wiedzy, również technicznej, a także doświadczenia w zarządzaniu kampanią.

Jeśli szukasz sprawdzonej agencji, która stworzy, przeprowadzi i przeanalizuje Twoją kampanię w Google Ads, skontaktuj się z nami. Działanie serwisu reklamowego, jak i samego Google, nie jest nam obce, a swoje doświadczenie budowaliśmy wraz z rozwojem e-marketingu w Polsce. Oferujemy sprawdzone strategie i optymalne rozwiązania, które pozwolą Ci na maksymalne wykorzystanie potencjału Google Ads.

Filed Under: Reklamy Google Ads

Primary Sidebar

Szukaj

Najnowsze wpisy na blogu

  • Jaka jest przewaga Google Ads nad innymi formami reklamy?
  • Zarządzanie projektem – co to jest?
  • Jak reklamować firmę oferującą wirtualne biuro?
  • Jak zareklamować sklep sprzedający podkładki filcowe?
  • Jak skutecznie promować się w internecie?

Footer

    Dane Firmy
  • Agencja SEO SEM
    Strategiczni.pl Sp. z o.o.
    Pl. Solny 15
    Wrocław

  • NIP: 8971837029
    REGON: 36679319
    KRS: 0000668383

Strategiczni.pl

Strategiczni.pl specjalizujemy się w SEM, SEO oraz Facebook Ads. Posiadamy szeroką gammą umiejętności, współpracujemy zarówno z klientami lokalnymi, jaki i międzynarodowymi. Działamy na różnych obszarach, a swoją wiedzę nieustannie poszerzamy i szlifujemy.

Kontakt
[email protected]strategiczni.pl​

+48 577 803 503

Nawigacja

  • Strona główna
  • Napisz do nas
  • Zadzwoń do nas
  • Znajdź nas na mapie

© 2020 Strategiczni.pl